Wednesday, September 15, 2010

41!



1 września minęła kolejna rocznica Rewolucji, jednak dopiero dziś obchodzona była w Misratah. 1.IX.1969  Pułkownik Muammar Kaddafi stanął na czele Związku Wolnych Oficerów i przeprowadził zieloną rewolucję podczas której został odsunięty od władzy król Idris. W wyniku tych działań powstał nowy system polityczny opierający się na nacjonalizmie arabskim i socjalizmie, wszystko to zostało opisane w "zielonych książeczkach". Był On wielokrotnie oskarżany o wspieranie ataków terrorystycznych w wyniku czego na kraj nakładane były sankcje. Dziś kilka zdjęć z obchodzonych uroczystości, ledwo wyciągnąłem aparat, nawet nie rozgrzałem matrycy i już zostałem "grzecznie" poproszony o nie fotogarfowanie.















2 comments:

Anonymous said...

W obliczu ostatnich wydarzeń te zdjęcia nabierają nowego znaczenia!

xVxdx said...

Wkrótce, gdy tylko się ogarnę przygotuje być może materiał z nieskończonego projektu pochwały Kadafiego, niestety wydarzenia, które mają teraz miejsce nie pozwalają mi na dokończenie mojej pracy..